Youtube!

Godkväll kära läsare! 
 
Idag har jag tagit ett beslut gällande min kanal på youtube. Jag har nämligen bytt namn. 
Som många av er kanske redan vet har namnet Ghostman113 följt mig LÄNGE, men jag har gått 1-2 månader nu och funderat på ifall jag ska byta namn. Så idag hände det! 
 
Min kanal från och med idag heter kort och gott BARA Joachim Petersson. Enkelt va? :) 
 
Checka gärna in min kanal, dels finns det ju en hel del vloggar att kolla på, men jag har även gjort en ny snygg banner. 
 
Dock vet jag inte hur tusan det fungerar med min länk nu. Jag antar att man inte kommer kunna skriva youtube.com/joachimpetersson. :/ 
 
Någon som vet? Annars är det bara att söka på Ghostman113, alternativt Joachim Petersson. 
 
Jag önskar i alla fall er alla en trevlig helg! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback