Party på youtube!

Hallå där ute i snön! 
 
Har ni det som mig? Vitt och kallt. Här i Nybro/Kalmar är det riktigt mycket snö.
 
Hur som helst ville jag bara be om ursäkt för att det inte kommit upp någon ny video på länge. Men jag har haft fullt upp med det sista på utbildningen. Men vet ni vad? Den är KLAR!! :) 
Den 29/11 körde jag upp för tungt släp, dvs CE. 
Även denna gången klarade jag provet galant, och jag kan nu gå stolt ut med en jäkla massa körkortsbehörigheter. 
 
Jag vill även informera er om att vi passerat 2.200 följare på min youtube! WOOP WOOP! <3 
Ni är GRYMMA, och jag älskar er! 
 
 
Ha en fortsatt trevlig dag, och ta hand om er! 
#spridkärlek
 
PS!! Adda gärna på Instagram och Snapchat. Ni hittar mig under namnet Eastswede. 
 
 
 http://www.youtube.com/JoachimPetersson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback