Vlogg #16!

GODDAG!! 
 
Idag är det söndagen den 23 April 2017 och jag har varit i Moheda tillsammans med min fru och vår dotter. Sonen ville inte följa med, så han fick vara hos mormor och morfar. 
 
Hur som helst har jag ännu en gång vloggat, så vill ni se vlogg #16 kolla in min kanal på youtube lite senare ikväll. 
Länk till min kanal hittar ni HÄR --> http://www.youtube.com/ghostman113
 
Jag vill påminna er om den 20 Maj på Öland. Närmare bestämt i Borgholm. Då är det årets största event, nämligen en heldag med utställningsbilar, lastbilar, flyguppvisning, marknadsstånd, aktiviteter för barn, liveband och massa annat skoj! 
Jag kommer vara där på plats, och jag hoppas VERKLIGEN att solen kommer vara framme, och att man slipper regn och kyla. Tanken är att jag ska vlogga då. 
Är ni på plats och ser mig, kom gärna fram och hälsa då. <3 
 
 
Nu ska jag fortsätta min söndag med att mysa tillsammans med fru och våra underbara ungar. 
 
 
Ha det bäst, och kom ihåg att vara rädda om varandra! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback