Flyga drönare!

Goddag alla läsare! 
 
Idag är det torsdag, men fredag för mig. Jag har nämligen arbetat klart min vecka, skönt! 
Så vad händer då imorgon? Jo jag ska ut och flyga drönare. 
Jag flyger en Dji Phantom 3 4K och den är SUVERÄN! Jag älskar den! 
 
Vill ni se tidigare material kan ni kolla på min youtube http://www.youtube.com/ghostman113
 
 
Sedan skulle jag faktiskt vilja påminna er ytterligare en gång angående min fru och hennes nystartade kanal på tuben. Där kan ni följa henne och hennes hundar i träning, lek och utställningar. 
Vi kommer försöka filma så myckte som möjligt, och ifrån alla olika vinklar. 
Inom kort ska hon ut på utställning/tävling och hon kommer bland annat köra "skottövning" med hunden.
 
Adressen till hennes kanal är https://www.youtube.com/channel/UCUKSGrq13VJxBg-6I7phRiQ
 
 
 
Gör mig och henne en tjänst, gå in och kolla, gilla och prenumerera! 
 
 
Ha en fortsatt trevlig dag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback