Livesändning!

Goddag!! 
 
Kort och gott, gå in på http://www.youtube.com/c/Ghostman113/live 
Vad händer där? Jo min tanke är att kunna driva en livekanal så länge det bara går. Givetvis kommer det hända saker som gör att den stängs av, t ex om datorn vill starta om. 
 
Jag sitter inte alltid på plats, så tyvärr tar det kanske ett tag innan jag svarar i chatten. Men skriv gärna något där, så svarar jag så fort jag kan. 
 
Sedan kan man självklart även ge min kanal support via en enkel donation. Detta gör man via länken här bredvid https://twitch.streamlabs.com/ghostman113
 
 
Det hade varit så otroligt roligt att kunna utöka och förbättra sin livekanal på youtube. 
Och vem vet, kanske kommer jag själv kunna rigga upp en kamera någonstans här i närheten och filma. Eller köpa in utrustning så jag kan livesända "på språng". 
 
 
Ha en fortsatt trevlig dag!! 
Gå nu in på min kanal och njut. Lyssna på skön musik/snack och kolla vad jag sänder. ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback