Nytt utseende!

HALLÅ HALLÅ!! 
 
Till att börja med vill jag be tusen gånger om ursäkt för att jag varit så oaktiv här på bloggen. Tyvärr är det inte bara den som blivit drabbad, utan även youtube samt twitch. 
Varför har det då blivit så? 
 
Enkelt, jag har jobbat på ett företag i snart 9 månader och jag har på ren svenska häcken full. 
Varannan dag är jag uppe så länge som 19 timmar, och dom andra 5 sover jag. 
Jag ska hinna med jobb, barnen, frugan, gymmet och sist men inte minst huset. 
Så ni kanske fattar att ett dygn för mig inte är tillräckligt. :(
 
Men jag ska inte klaga, det är snart semester för både mig och min fru. Då blir det bland annat en resa till Bulgarien. Sedan får vi se vad som mer kommer att ske. Kanske Liseberg, vem vet? 
 
Nu till DEN STORA NYHETEN!! :) 
 
I Juni 2016 kom jag och min fru fram till att försöka driva min youtube tillsammans. 
Det var väl mer eller mindre jag som kom på det. Och med den enkla anledningen att FÖRHOPPNINGSVIS kanske det kommer upp mer material. 
Vissa dagar kanske hon har mer tid att filma än vad jag har, och tvärtom. Sedan redigerar jag ihop något och laddar upp det. Enkelt! 
 
Eller ja, det är i allafall min tanke. :) 
 
Jag kommer nog försöka testa på att vlogga mycket mer än vad jag gjort tidigare. Och min fru t ex älskar att träna sina hundar och att vara ute på äventyr med dom. Så hennes "del" så att säga kommer nog bli mycket hundträning, vallning, bad med hundar osv osv. 
 
Vi kommer bland annat att filma med min videokamera som jag gjort hela tiden innan, dvs min Panasonic. Men sedan har jag även en Drift HD actionkamera, samt att vi har en GoPro 4 tillsammans. 
GoPro-kameran kommer ofta att fästas på hundarna med en GoPro-sele. 
 
Detta var bara lite kort och enkel information om vad som kommer att komma. 
 
Håll utkik, och ha en skön sommar!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback