Hur jag träffade min fru

Hallå hallå!! 
 
Idag är det lördag..IGEN. Veckorna går så otroligt fort. Jag tycker inte man gör annat än att jobba, äta och sova. Man hinner inte med det som man egentligen vill göra. 
 
Hur som helst, igår runt 23:30 spelade jag in en liten story time på min youtube. Den handlar om hur jag träffade min fru ifrån allra första början. En väldigt LÅNG historia som jag har kortat ner rejält. 
Vill ni veta hur det gick till? Kolla då videon här nedanför. 
 
 
 
Innan det kommer någon och ska predika för mig vill jag bara säga att detta är gammalt. Jag var ung då och jag tänkte inte på vem/vilka jag sårade. Jag är medveten om det själv att jag var en jävla player, och jag utnyttjade situationen av att tjejerna var kära i mig. Många tyckte jag påminde om Sune, en riktig tjejtjusare. 
 
Hur som helst hoppas jag att ni gillar videon, och att ni kanske vill ha fler story times på min kanal. I sådana fall kan ni gilla videon. 
 
Ha en fortsatt skön lördag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback