Youtubekändis!

Hallå där!! 
 
Nu är det längesen jag skrev här på bloggen, IGEN! :( 
Men är det egentligen så konstigt? Man jobbar ju fan från klockan 07:00-16:00. Sedan kör man direkt ifrån jobbet för att hämta kidsen och sedan vidare hemåt. Vad gör man då tror ni? Jo man käkar, duschar och chillar med barnen. Blir det någon tid över för datorn, svar nej! 
 
Hur som helst skriver jag nu för att jag tycker att ni ska kolla in en ny youtubekändis. Jag kommer att klistra in en länk här nedanför så ni enkelt kan klicka er dit. 
Är man hundintresserad är det ett extra plus kan jag säga! :) Check it out!
 
 
Här är adressen: https://www.youtube.com/channel/UCUKSGrq13VJxBg-6I7phRiQ
 
 
 
Nu ska jag i alla fall gå och sova, klockan är ställd på 05:30. 
 
 
Ha det gott allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback