Live flygplats

Hallå där!! 
 
Ville bara kort informera er om att jag även tagit upp min gamla livekanal på Ustream. 
Den kommer stå igång så ofta den bara kan, och man kommer kunna kolla LIVE på flygplan som lyfter, landar, tankas, lastas med mat/väskor m.m.
Det är även LIVE från flygledartornet, och man kan höra dom prata emellan åt. 
 
För att komma till min 24/7 stream klicka er in på följande länk:
 
http://www.ustream.tv/channel/ghostman113-s-show
 
Som alltid vill jag påminna er om att FÖLJA mig om ni inte redan gör det. 
Jag finns på följande sajter:
 
youtube.com/ghostman113
twitch.tv/ghostman113
ustream.tv/ghostman113
instagram.com/ghostmanswe
ghost113.spreadshirt.se
 
Ta gärna en titt på länkarna!! :) 
 
 
Ha en fortsatt fin dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback