Söker medhjälpare

Hallå där!! 
 
Nu är det längesen som jag skrev på bloggen, och detta ber jag tusen gånger om ursäkt för! 
Jag har haft väldigt mycket senaste tiden. Alltifrån kurser, möten, småjobb och Gud vet allt. 
 
Nu tänkte jag i alla fall skriva av mig lite, och det handlar om min kanal på youtube. 
Just nu söker jag medhjälpare som skulle kunna tänka sig att vara med och bidra till ett litet projekt som kommer att komma på kanalen. 
 
Jag är i fullgång med att fixa prylar ifrån ett företag som kommer ha ett litet samarbete, men det saknas en del grejer för att vi ska kunna fullfölja. 
Finns det någon/några som skulle vilja vara med och bidra till detta? 
I sådana fall kan man enkelt via Paypal donera en slant så att prylarna kan inhandlas som behövs. 
 
Donera via följande länk: https://www.twitchalerts.com/donate/ghostman113
 
 
Summan är såklart valfri, och man behöver inte känna att man MÅSTE sätta in 500kr. Det går lika bra med många småsummor. Alla pengar är värda lika mycket, och kan göra stor nytta. 
 
I donationen kan man skriva sitt namn om man vill, för på så sätt kommer jag enkelt kunna skriva i eftertexten i alla klipp vilka som varit med och bidragit. De är det minsta jag kan göra! 
 
Mer information kommer att komma, så håll utkik! 
Länk till min youtube är: http://www.youtube.com/ghostman113
 
 
 
Ha en fortsatt solig dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback