Solskydd till bilen

Hallå alla läsare! 
 
Nu är det ett tag sedan jag skrev något på bloggen, varför? 
Saken är den att jag haft en hel del annat för mig, och jag är i fullgång med att få sponsorer och äntar på produkter som jag kommer att presentera på youtube och här på bloggen. 
Så inom kort kommer det fin fina prylar. 
 
Idag tänkte jag bara kort informera er om solarplexius. Det är enkelt, smidigt och lätmonterat solskydd till bilen. Klicka er in på http://www.solarplexius.se och spana in deras produkter. 
Video kommer att komma så fort jag fått hem grejerna. Dels en liten unboxing, men även när jag monterar solskyddet på bilen. 
 
Så som sagt, ha lite tålamod. 
 
Ha en fortsatt trevlig Måndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback