E-pipa Kamry K1000

God kväll kära vänner! 
 
Idag kom det ett paket i brevlådan till mig.
Jag tänkte nu kort berätta vad som fanns i det.
 
Det var en otroligt tung och rejäl pjäs från sajten http://www.rokutaneld.se
På den sidan kan man hitta allt som har med E-cigg att göra och E-pipa. Det finns alla möjliga smaker av vätskor och en hel del tillbehör som är bra att ha om man använder såna här prylar.
 
Följande fanns i paketet:
 
Det som ni ser på bilden kan man köpa för 549 kronor, och då är det kvalité. 
Vill ni se hur det gick till när jag öppnade paketet och när jag provade E-pipan så klicka er in på min youtube som är http://www.youtube.com/ghostman113.
 
Tack alla som läser min blogg och som följer mig på mina andra offentliga sajter. 
Ni hittar även direktlänkar till dom olika företagen i min länklista till vänster på bloggen. 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll! 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback