Skita på sig av rädsla

Hallå hallå! 
 
Idag är det sista dagen i Maj, tänk vad tiden går fort. Sommaren kommer med stormsteg, och Gud så skönt. Jag bara älskar sol och värme, och det är ju inget precis som vi är bortskämda med här i Sverige.
 
Nu undrar ni kanske lite över min rubrik, och den ska jag ta och förklara nu. 
Ikväll klockan 19:00 cirka kommer jag att starta igång min livestream tillsammans med en gäst. Vi kommer att spela Outlast, och jag kommer förmodligen skita på mig av rädsla. 
Jag har tidigare spelat det, men då endast i kanske 15 minuter. Därefter tog jag bort det för att jag tyckte det var för läskigt helt enkelt. 
 
Detta är INGET ni vill missa, det garanterar jag. Klicka er in redan nu på http://www.twitch.tv/ghostman113 och klicka på FÖLJA för att inte missa streamen. 
 
Hjärtligt välkomna, och kom ihåg...drick INTE när jag spelar det. Rätt som det är kommer jag att skrika till och ni riskerar kanske att tappa ert glas, eller kanske till och med att sätta i halsen. :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback