Rädda liv

Godkväll på er! 
 
Jag vill bara kort påminna er alla som läser min blogg att ni kan klicka er in på http://www.jshundcenter.se för att läsa mer om J&S Hundcenter. 
 
Det går bra för J&S Hundcenter och vi kan stolt säga att Demex AB är vår första stora sponsor. Dom gick med på ett samarbete förra veckan och vi väntar nu på produkter ifrån dom. Ni kan enkelt klicka er in på deras hemsida via J&S hundcenter sajten. 
 
Sedan kan vi väl även vara lite extra malliga då det kommer en riktigt fin hund till oss inom kort. 130 mil bara för att komma til  J&S Hundcenter, det måste väl ändå betyda något? Det gör de i alla fall för mig.
 
Jag vill att alla djurvänner hjälper mig att dela länken till J&S Hundcenter, var med och rädda liv! 
Ni kan även klicka er in på facebooksidan http://www.facebook.com/jshundcentersmaland
 
 
Tveka inte att höra av er ifall ni söker ny livskamrat, eller om ni vill rädda liv. 
Man kan enkelt donera på hemsidan också. Alla pengarna går till saker som hundarna behöver. 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback