Dags att fiska

Hallå kära följare! 
 
Idag skiner solen lika vackert som alla andra tidigare dagar. 
Vad ska man göra idag? Jag har inget direkt planerat, men eventuellt ska jag försöka få tag på en smidig plastbåt att fiska ifrån. 
Hade ju en innan men den sålde jag och skaffade en stor segelbåt istället. 
Nu känner jag att jag åter igen vill ha en liten båt som duger att ha när man är ute och fiskar. 
 
Jag vet inte hur många utav er som läser min blogg som tycker om fiske, men jag älskar det. 
Tyvärr har jag inte haft tid en period nu, men tanken är att dra igång med det igen. 
När jag fiskar så kör jag även C&R, vilket betyder att jag alltid släpper tillbaka fisken. 
De är något som alla borde tänka på tycker jag. Då har även andra chansen till att få den där drömfisken på flera flera kilo.
 
Hur som helst, nu ska jag ut i solen. 
Ni får ha en skön dag! 
 
 
(Bilden är 1-2 år gammal. Gädda på 1,2kg som sedan fick simma tillbaka)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback