Lämna aldrig barn/djur i bilen

Hallå där! 
 
Jag fick nyss se en video på internet som gjorde mig både arg och ledsen, och nu känner jag att jag bara MÅSTE sprida denna vidare. Det är så jävla hemskt att folk aldrig lär sig detta, och att det hela tiden händer. Trots att det pratas om de i tv, tidningar och annan media. 
Jag tänker då såklart på att folk lämnar både barn och djur i sina bilar när det är soligt och varmt. 
 
Detta är en video som alla borde se, och som alla borde sprida. Hemsk liten video, men de är fakta och det är så de kan gå om man lämnar ett litet barn i en bil. FAKTA gott folk.
 
 
Så gör mig nu en tjänst, och alla småbarn här på jorden. DELA och SPRID! För uppenbarligen går inte detta in i en del personers skalle. Det är direkt livsfarligt att lämna ett barn/djur i en varm bil. Det räcker med 15 minuter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback