Vila i frid

Go´kväll.
 
Jag vet inte hur många som redan känner till detta, men jag tänkte ändå dela med mig utav informationen. 
Detta är hemskt, och jag fick en chock när jag fick veta det idag av hans flickvän. 
 
Richard Schepp, eller som ni kanske känner honom som DJ Morfar. 
Han har lämnat oss idag. :(
 
1984 - 2014.
 
 
Alla som bor på youtube och twitch kanske känner igen honom därifrån. 
Han kommer från Sverige, men bott en längre tid i Thailand i sina föräldrars hus. 
Den sista tiden hade han inga livestreams eller klipp på youtube pga elavbrott och inget internet. 
Han försökte ta sig ifrån Thailand med flyg, men som ni vet är det kaos i Bangkok.
Tyvärr hann aldrig Richard hem till sin familj och vänner.
 
Vila i frid, och jag hoppas du har det bra!
Jag kommer sakna ditt skratt, och din sköna personlighet.
 
 
(Jag har gjort en video till honom på min kanal för att hedra honom.)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback