Radioprogram

Hej och hå gott folk! 
 
Idag har jag varit på besök hos radio Nybro. Varför då? 
Jo det är nämligen så att jag ska vara med i ett program där den 27:e Januari klockan 12.00 som heter Profilen. Vad ska vi då prata om? Det får ni helt enkelt komma in och lyssna på. ;) 
Det är lokalradio, men dom har även webbradio. Så klicka er in på följande länk.
 
http://www.radionybro.se/
 
 
Vad har annars hänt idag då? Jo jag har fått min älskade simulator. Microsoft flight simulator X.
Och JA jag kommer att streama detta när jag lärt mig att hantera flygplanen lite grann. 
Det är ingen nytt "spel" utan det kom 2006, men som jag har förstått det så har de vuxit och intresset har kommit tillbaka. 
Jag har ju under en längre tid kört ETS 2 nu, så nu får det bli en paus ifrån de. 
 
Vad ska jag mer ta upp? Hmm..
 
Jo just de, gällande radio där ska jag kanske meddela att jag KANSKE kommer att få vara med fler gånger, och kanske till och med få egen sändningtid. Varför då? Jo radio Nybro har funnits i 30 år, och dom har under alla åren haft samma stil. Alltså inrutade i gammalt. Så nu vill dom ha in yngre som kan hjälpa dom att få in nya och yngre lyssnare. 
Så man kan hålla tummarna, och hoppas på att jag kommer sända radio. :) 
Mr Ghostman ska se till att liva upp musiken lite, hehe. 
 
Nu ska jag ta kaffe, och försöka få igång vår värmepanna som hela tiden stänger av sig. SUCK! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback