Fuck alkohol

Hallå där! 
 
I skrivande stund är klockan så mycket som 02:25 och ni undrar säkert "vad fan gör du uppe". 
Jo det är som så att jag kan inte sova om nätterna, och detta med anledning utav att jag har så mycket som snurrar i skallen på mig. 
Vad man ska söka för jobb, vad man ska laga för mat, får man pengar denna månaden, vad har framtiden att ge, hur ska jag lägga upp min träning etc etc. 
 
Som ni ser är det mycket tankar och funderingar. Och man blir ju inte mindre stressad av att man snart ska skriva in sig på AF. 
Från och med 1 Februari kommer jag att vara aktivt arbetssökande som det heter, och då måste man följa deras regler slaviskt annars förlorar man sin lilla ersättning man har. 
 
Hur som helst var det inte detta jag skulle skriva om. 
I Februari tänker jag även dra igång min träning seriöst igen. Då blir det gym 3 gånger i veckan, och dom dagarna kan man INTE flytta på. Jag kommer även försöka hålla ganska så fasta tider. 
Jag kommer även försöka lägga mig SENAST 23:00 varje kväll, och äta som en jävla häst. 
Sedan kommer jag även utesluta alkohol, hur jävla svårt det än kommer vara. 
Men jag tänker köra all in. PUNKT SLUT!
 
Någon som önskar mig lycka till? 
Need all support.
 
(Gammal bild)
 
Vill även påminna er alla om att den 27 Januari klockan 12:00 ska jag vara med i radio Nybro. 
Dom har webbradio för alla som inte bor lokalt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback