Stöd & support

Hallå där ute!
 
Idag är det Fredag och jag har hunnit med en massa saker. 
Bland annat handlat present till dottern, gymmat, handlat snacks, fyllt på pellets, plockat hundskit i trädgården, städat garaget och en massa annat. :) 
 
Ikväll klockan 18:00 är det dags för rethoy att ha livestream, och där kommer jag att vara med. 
För att ge honom stöd och support så tycker jag att ni alla kan klicka er in på länken nedanför, och klicka på följa/follow.
 
http://www.twitch.tv/rethoy4
 
Det är min lillebror och han har inte hållt på så länge, så därför vore det kul om ni ville komma in och hjälpa honom att växa och få igång sin kanal. 
 
Som vanligt hittar ni ju även mig på youtube och twitch. Sök bara på Ghostman113. 
 
Alldeles strax ska vi käka bakpotatis med god röra som jag gjort på räkor, lök m.m.
 
Ha en fortsatt trevlig dag!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback