Jalapeno challenge

Godmorgon kära läsare! 
 
Idag är det Måndag och enligt mig är det veckans tråkigaste dag. USCH! 
 
I helgen tog jag det lugnt tillsammans med dottern. Vi åkte hem till min mamma, dvs hennes farmor. 
Vi sov där från Fredag till Söndag, och det var skoj. 
God mat, kul umgänge och alltid lika trevligt. 
 
Jag och min storasyster filmade en liten video oxå till min youtube. 
 
 
Jag är besviken på mig själv, och jag trodde att det skulle vara enklare. Men ack så fel jag hade.
 
Hur som helst, vill ni ser mer utav mig och mina videos så klicka er in på Ghostman113 på youtube.
 
Nu ska jag gå ut i solen. 
Är våren på väg? Jag HOPPAS och ÖNSKAR det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback