Sålde min Logitech G27

Godmorgon! 
 
Igårkväll sålde jag min Logitech G27 då jag inte använde den speciellt ofta. Den stod här på mitt skrivbord och såg allmänt fin ut bara, och jag spelade kanske 2 gånger i veckan med den. 
Det är verkligen en ratt och "spelenhet" som är värd var enda krona om man gillar bilspel och gaming. Jag gav 2.650kr för den ny för cirka 3 månader sedan. 
 
Idag mejlade killen som köpte den och sa "pedalerna funkar inte korrekt, så detta får vi lösa". Vad i helvete tänkte jag direkt, den har liksom funkat klockrent hela tiden innan, och bara kvällen innan den såldes spelade jag med den. 
Att det alltid ska krångla och att folk ska hålla på att dryga sig. Om det nu är något problem med den (vilket det inte är) då får han väl ta det på garantin som fortfarande finns. Ratten är bara 3 månader gammal som sagt. 
 
Kanske ska tillägga oxå att idioten försökte pruta ner den från 2.000kr till 1.000kr. Vad fan tror han? Det är ingen välgörenhet. Sen sa han "vad är ditt sista pris då? 1.500kr?", och då sa jag direkt NEJ. 
 
Hur som helst vad händer idag då? Jag ska inte göra speciellt mycket. 
Javisst fan kom på en annan sak nu. Jag fick ett samtal om utlandsjobb igår, med start 10:e Oktober. 
Jag skulle ha åkt till Åre på möte först den 1-5 September, sen skulle jag åkt till Spanien den 10:e Oktober för att börja jobba. Nu till en tråkig sak. Jag kan ju inte lämna frugan, barnen och huset bara sådär. 
Kände bara "satan så trist att tacka nej till jobb i Spanien". Men men, det kanske kommer fler såna möjligheter, vem vet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback