Pumpa på

Go´kväll alla där ute i Sverige! 
 
Just nu är klockan 00:40 och jag kan inte sova. Sitter och kollar på gamla videoklipp och bilder på datorn istället, det är ju alltid intressant. 
Gick nyss igenom klipp från Spanien 2013 och Gud vad man längtar tillbaka. And guess what? I slutet av 2014 drar jag och familjen iväg 1 vecka igen. FAAN så skönt!! 
 
Tänkte även uppdatera er i övrigt om vad som händer i mitt liv just nu. 
Jag jobbar, jobba och jobbar. Där i mellan är jag på gymmet och jag ÄLSKAR det. 
Jag ligger på 107kg som det är idag, och jag tar 80kg i bänkpress. Jag har ett mål när det gäller träningen och jag ska fanimej nå det. Jag är sååå medveten om att det kommer ta X antal år, men då får det väl göra de.
 
Jag försöker äta rätt, sova och träna som jag ska. Mina träningsdagar går INTE att rubba på, och dom betyder otroligt mycket för mig. Jag funderar även nu på att slänga in 2 dagar i veckan där jag ska jogga, vad tror ni om det? 
Min kondition är kanske inte så bra, och jag känner att jag måste bränna fett oxå. 
 
Har ni några tips på effektiv fettförbränning? 
 
Nu ska jag i alla fall försöka sova igen, men jag kände bara att jag ville skriva av mig lite och ge er info om hur det ser ut just NU. 
Spana gärna in min youtube för att kolla träningsklipp och andra roliga videos. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback