Sverige vs Spanien

Hallå hallå! 
 
Idag är det strålande solsken ute men jag är ännu inte frisk från det skiten som varit i min kropp nu 1-2 veckor. Det börjar bli väldigt trist! 
Hur som helst ska detta inlägget handla om Sverige vs Spanien. 
Vilket land hade ni valt? Jag vet direkt vad jag hade tagit.
 
Har nu suttit och sökt cirka 20 jobb, så vi får väl se hur det slutar. 4 av dom är inte ens i Sverige utan just i Spanien. Jag har redan fått svar ifrån ett av dom, och hon vill ha intervju i Juli. 
Jag hoppas verkligen att man hade kunnat få jobb utomlands, vilken känsla! Och nu vet jag att många av er tänker "men usch är de inte fattigt där" etc. Men och? Sverige har fan med en kris, och det blir ju bara värre och värre med allt. Så vad kan man förlora? Chansar man inte här i livet kan man inget vinna. 
Jag har en dröm och ett mål och det är att en dag inte bo kvar här i Sverige. Så om jag flyttar nu vid 28 års ålder eller om det blir vid pension, spelar det någon roll? Inte för mig. 
Kan jag gå runt och njuta dag in och dag ut istället för att gå här hemma och bara få skit för allt man gör, då väljer jag nog det första. 
 
Nu ska jag inte snacka mer om det. Ville bara skriva av mig och lätta mitt hjärta. 
 
På Lördag blir det livestream, och då kommer det bli avsnitt 3 av The walking dead säsong 1.
För er som inte följt min serie så spelar jag alltså TWD, och jag hoppas att ni vill följa med mig på de lilla äventyret. 
 
Klicka er in redan nu på http://www.twitch.tv/ghostman113 och följ mig.
Ni kan även som vanligt kolla på min youtube http://www.youtube.com/ghostman113.
Sedan vill jag även påminna er alla om en annan sida. http://www.jshundcenter.se.
Dela gärna dessa länkar.
 
Ha en fortsatt solig dag! 
 
Trackback