Välgörenhet

Goddag gott folk! 
 
Nu vet jag inte exakt hur många utav mina bloggläsare det är som följer mig på youtube och twitch. Men igår den 28 September hade jag en 12-timmars livestream och det kändes underbart! 
Var det någon här som kollade? 
 
 
Hur som helst så har jag kommit fram till att jag lite längre fram ska köra en välgörenhets livestream. 
Vad är då tanken med detta? Jo jag kommer att dygnet runt ha på min kanal och bjuda på en massa underhållning. Jag kommer att starta en Fredags eftermiddag och köra på till Söndagen, och detta kommer alltså ske 24/7, dvs nonstop dygnet runt under en hel helg. 
Som vanligt kommer man kunna donera pengar via Paypal till min stream, och allt som jag får in under den helgen kommer OAVKORTAT gå till en organisation. 
Vilken organisation det blir är i dagsläget oklart, men det kommer förmodligen ha något med djur att göra.
Det finns så många djur som lider här på jorden och som inte behandlas som dom ska. 
Men jag kommer att återkomma med mer information om detta när jag själv vet mer. 
 
Hur har eran helg annars varit? Min har varit toppen, och jag har hunnit med både familj och en massa spelande som sagt. 
Jag kommer förmodligen nu någon helg även köra Outlast, vilket är ett skräckspel för er som inte vet. 
Man är en journalist som är på ett övergivet mentalsjukhus, och det händer en massa skumma saker där. Och det enda man har att lysa med i mörka rum är sin videokamera med nightvision. Så de är väldigt "creepy" och jag kommer förmodligen skita på mig, hehe. 
 
Nog om detta, nu ska jag ta och fixa lite i Photoshop och ändra utseende i min livestream. 
Ha det så bra allihop så hoppas jag vi syns och hörs på min youtube eller twitch. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback