Flytta flytta

Hallå allihop! 
 
Jag kommer direkt gå in på vad dagens blogginlägg handlar om. Nämligen flytt. 
Japp det stämmer, vi ska flytta. Sälja huset och bo någon annanstans. Vart tänker jag inte gå in på för det finns på tok för många nyfikna ögon som INTE har med det att göra. 
Men det finns bara en sak att säga egentligen. FY FAN SÅ SKÖNT ATT SLIPPA DENNA BYN!!
 
Det har inte gett någonting av att bo här, tvärtom. Det har kostat oss massor, och saker har hänt som aldrig hade hänt om vi inte köpt huset. 
Vi flyttade hit 2009 och det är mitt livs största misstag. 
 
Nu kommer vi kontakta mäklare och sedan skiter vi i huset. Gud så skönt! 
Vi kommer att börja på ny kula som man säger, och vi kommer kunna lägga energi på alla viktiga saker istället för all skit runt omkring oss. 
 
Detta känns riktigt skönt, och jag vet att vi absolut INTE kommer få det sämre. 
Allting blir lättare. 
Jag kommer även kunna fullfölja min träning på gymmet mycket mycket lättare. 
Så ha tålamod, min "träningsblogg" kommer att komma igång igen. 
 
 
Ha det fint, i alla fall alla ni som förtjänar det! 
 
 
 
OBS OBS!! 
 
Glöm inte att följa mig på både youtube och twitch.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback