Spännande kanal

God kväll kära vänner! 
 
Nu har jag en riktigt kul sak att säga er. I alla fall vad jag tycker, och när jag hade livesändning ikväll på det så verkade det omtyckt. 
Som ni vet finns jag ju på twitch där jag har livegaming och underhållning. Men nu kommer ni även att hitta mig på solidtango. Det är en svensk streaming sajt. 
 
 
Denna spelaren kommer ni i fortsättningen att få på min blogg varje gång jag ska livesända något. 
Smidigt va? 
 
Så nu finns jag på youtube, twitch, solidtango och bloggen. Så nu ber jag er vänligt att prenumerera och följa mig överallt. Det är tack vare er som jag gör detta, och jag älskar det. 
 
Älskar ni gaming, film och sport, då ska ni absolut följa mig! 
Som jag skrev i början så visade jag hockey tidigare idag. 
 
Ha nu en fortsatt skön kväll. 
 
https://ghostman113.solidtango.com 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback