Satans bra musik

Hej alla som läser bloggen! 
I skrivande stund är klockan just nu 02:05 och jag känner mig inte alls trött. Varför är det ofta så? 
Snacka om att man kan vända på sitt dygn väldigt lätt. 
 
Hur som helst ville jag bara påminna er om helgens livestream. Den får ni inte bara missa!
Jag kommer att bli bjuden på alkohol samtidigt som jag spelar musik för tittarna, och lirar något skönt spel på PC. 
Gå in redan nu och följ min kanal. Det gör ni enkelt på länken nedanför.
http://www.twitch.tv/ghostman113 
 
Om vi nu ska byta samtalsämne snabbt så vill jag bara säga satan så bra musik det finns här i världen! Och vad skulle vi människor göra utan den? 
Lyssna bara på den här låten. Vilka minns den? Jag minns den starkt! 
 
 
Bra musik, text och klockren musikvideo. Kan inte bli bättre. 
Tyvärr finns ju inte såmgaren med oss längre, han omkom ju i en motorcykelolycka 2010. 
Må han vila i frid! 
 
Aja, nu ska jag nog ta och studsa i säng så att jag orkar underhålla er både Fredag och Lördag. 
Som vanligt kommer livestreamen att dra igång runt 19:00, senast 20:00. 
 
Varmt välkomna! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback