Livestream & alkohol

Hallå hallå! 
 
På Lördag den 16 November kommer min livestream att sändas på annan ort. Jag kommer även att ha med mig en liten gäst. Eller gäst och gäst, det är ju han som bor där, hehe. 
Hur som helst så kommer han bjuda mig på alkohol och det kommer förmodligen att tatueras. 
Vem vill missa detta? Förmodligen ingen. :) 
Så klicka er in på länken nedanför och följ kanalen redan nu. 
http://www.twitch.tv/ghostman113
 
Jag kan även nu säga att det kommer att förekomma någon form av tävling. 
 
 
Ska vi sedan byta ämne lite fort? Jo det är så att jag har fått hem en del fina saker från Thailand, rättare sagt av en kompis som bor där, och han i sin tur har pratat med munkar som gett honom Buddhist medaljoner. 
Den yngsta medaljongen är 50 år, och dom andra är äldre. För alla som är buddhister eller vet vad jag pratar om kan väl skicka ett mejl om ni är intresserade av att köpa. 
Det kommer inom kort att komma mer sådana saker, men då på en annan sajt. 
Återkommer dock med information då. Så håll utkik. 
 
Ska vi ta en snabb uppdatering på youtube oxå kanske? 
Fy satan på ren svenska vad det gått fort där nu! Jag tror knappt på det själv. 
I skrivande stund är det 648 prenumeranter, och jag hoppas att kanalen fortsätter växa. 
Kan ni inte göra mig en tjänst? 
Klicka er in på följande länk, och dela den gärna runt om på internet. 
http://www.youtube.com/ghostman113
 
 
Nu har ni fått en kort uppdatering, och jag ber er vänligen att följa mig överallt. Det finns något för alla på min kanal. 
 
Ha en fortsatt solig Måndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback