Greenscreen & stativ

Hallå hallå! 
 
Fick just nu ett mycket trevligt telefonsamtal. En utav mina trogna följare på twitch har valt att donera en ny greenscreen+stativ till mig som jag ska använda mig utav när jag streamar. 
Hur coolt är inte detta? 
Han har tidigare donerat pengar till min kanal oxå, så därför gör detta nu att han tagit första platsen på min "top donation" lista. 
 
Stort stort tack till Kenny Zander!! 
 
Om ni vill se hur det blev så är ni hjärtligt välkomna att kolla nästa livestream. 
Som vanligt klickar ni er in på länken nedanför.
 
http://www.twitch.tv/ghostman113 
 
Jag finns ju även på youtube som vanligt där ni kan gå in och kolla på en massa roliga videos. 
VÄLKOMNA! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback