COD Ghosts

Hej kära följare, och alla nya som tittar in! 
 
Idag är det Lördag och klockan är just nu 15:45 i skrivande stund. 
Som alltid på helgerna är det livestream idag och jag hade tänkt bjuda på lite skjutspel. 
Så varför inte värma upp med BF3, sen efter en stund byta spel till något annat nytt skoj spel. 
 
Igår förresten på MAX 5 minuter drog vi in 350kr på min livestream, så dom pengarna gick direkt till COD Ghosts. Och för alla speltokiga vet ni ju redan vad det är för spel. 
Hade tänkt streama det ikväll med, bara hoppas allt flyter på som det ska. 
Jag hade ju lite tekniska problem igårkväll, och datorn la av. Men kom snabbt in igen. 
 
Kom gärna in och kolla ikväll, med start ca 19:00. 
Klicka på länken nedanför.
http://www.twitch.tv/ghostman113
 
Sen vill jag även passa på att prata lite kort om min kanal på youtube. Den har börjat växa grymt mycket, och jag är snart redan uppe i 500 prenumeranter. 
Från 187 till snart 500. Det är helt magiskt! Tack ALLA som följer mig, och jag hoppas på många många fler. 
 
 
Alla som läser min blogg får gärna dela min youtube och twitch, så att fler kommer in och kollar. 
Utan er är detta inte möjligt! 
 
 
Ha en fortsatt trevlig Lördag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback