Protein bar

Hallå alla kära följare! 
 
Idag kom det ett spännande litet paket från Svensktkosttillskott.se.
Paketet innehöll 6 stycken protein bars med en ny smak. 
Nyfikna på vad det är för smak? 
 
Jo, lakrits!
 
Jag öppnade genast upp en för att testa, då såg jag att det var choklad överst så att säga, och när jag tog min första tugga så möttes jag av en mjuk, annorlunda men god mild smak av lakrits. 
Jag kan inte riktigt förklara hur det smakade, men ni kanske minns godiset Käck? Lite sån smak var det.
 
Är ni oxå sugna på att testa dom? Varför inte ta en efter träningen, eller som mellanmål på jobbet? 
Jag kommer testa alla dom jag fick, och återkomma med vad jag tyckte lite mer ordentligt. 
 
Här kommer en direktlänk till produkten.
 
http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/core_protein_bar
 
 
Ha en fortsatt skön dag, så hörs vi längre fram gällande produkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback