Nya sponsorer

Hallå alla kära följare! 
 
Idag är det Fredagen den 1 Mars, och solen skiner riktigt starkt på himlen! Hur skönt är inte det? 
Detta är ju nånting man längtat efter riktigt mycket! 
 
Som ni alla vet håller jag ju på att träna och samarbetar med olika företag och deras produkter. Idag vägde och mätte jag mig, och jag kommer nu presentera resultatet just NU. 
 
Vikten är just nu på 105 kg, och midjemåttet 108 cm. Och för alla som följer bloggen och min youtube-kanal effektivt vet ju att det är en ganska bra minskning. Jag är helnöjd, och mer blir det! 
 
Jag tänkte även tala om att prylmecka.blogg.se just nu söker fler sponsorer. Så om du driver ett företag, eller vill att jag ska testa just ER produkt, släng iväg ett mejl till mig då så löser vi det. 
Det blir ju reklam här på bloggen som vanligt, men även på youtube. Direktlänkar och allt kommer att finnas, så att andra personer lätt hittar till hemsidorna där varan/varorna säljs. 
 
 
Ni har väl inte missat någon video på min kanal? Gå in där en gång till och kolla igenom dom. Ni vill väl inte missa någon spännande produkt? Det finns allt från A till Ö, och för alla smaker. 
Kolla även mina gamla inlägg här på bloggen för att komma till alla tidigare produkter som jag testat och fått hem. 
 
 
Nu ska jag åka iväg till gymmet och träna. 
 
 
Ha en skön Fredag allihop! 

Kommentarer
|| mannen som kan prata om hundar ||

Kämpa vidare!! :)

Sv: Jag kommer att svara på dina frågor och kommentarer i ett mail i kväll för jag är lite stressad just nu! :)

Svar: Fick ditt mejl, tack så mycket. :)
Joachim/Ghostman


Blogg: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback