Lördag & strålande väder

Hallå folket!! 
 
Idag är det Lördag och det är strålande väder ute. Då tänker ni säkert "varför sitter du inne då?" 
Jo det ska jag tala om för er. Även att solen skiner så är det snö ute, och jag AVSKYR snö nu. Jag vill ha vår, värme, blommor och sköna kvällar ute vid grillen. 
 
Hur som helst, igår köpte jag och frugan lite räkor och vin. Så ikväll blir det mys framför tv:n och en bra film. Frågan är bara vilken. Några bra tips?
 
Tänkte även bjuda er på en sjukt rolig video från youtube nu. Älskar den!
 
 
Nu ska jag nog ändå gå ut i solen. Tänkte jag skulle låta hunden få göra av med lite energi. 
Och vem vet, jag kanske filmar honom lite oxå. Så håll utkik på min youtube-kanal. 
 
 
Ha det gott allihop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback