iPhone 4 skal i mängder

Hallå hallå!! 
 
Nu tänkte jag göra ett kort inlägg. 
 
Finns det någon som vill tjäna en slant? Det är nämligen så att jag har ett parti iPhone 4 skal över.
Det finns 88 stycken skal med olika fotbollsklubbar, och det finns totalt 67 skal med olika döskallemotiv på.
 
Totalt blir ju detta 155 skal. Skulle du/ni sälja dom för t ex 69kr/st så ger det 10.695 kronor.
 
Jag personligen vill bara ha 2.500 kronor för alla skal. 
Någon som är sugen? 
 
Så här ser dom ut. 
 
 
* Liverpool
* Manchester united
* Realmadrid
* A.C milan
* Fc barcelona
 
 
Och som ni ser här är det olika motiv med döskallar. 
 
Är ni intresserade så kommentera bara, så svarar jag där. 
 
Ha det gott allöa kära bloggföljare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback