Gym & Fredag

Hallå alla glada bloggföljare! 
 
Nu är det äntligen Fredag och helgen har äntligen kommit. Jag personligen tycker att denna veckan har gått riktigt sakta. Varför? 
Hur som helst så har jag varit på gymmet idag, som alltid på Fredagar. 
Det går riktigt bra, och jag känner hur man ökat i styrka, och även att kroppen ändrats. 
Ni som följer bloggen slaviskt vet ju att jag i mellan åt presenterar vikt och midjemått, och sist jag gjorde det så hade det minskat ganska bra i midjemått. 
 
Hur som helst, imorgon är det Lördag och då väntar det tungt arbete för mig hela dagen. ALDRIG VILA!
Jag ska kapa ner dom här "små" djävularna som hindrar solen från att ge mig en fin solbränna, hehe. 
 
 
Herr Björk.
 
 
Fru Björk. 
 
Som ni ser är dom inte speciellt små, utan helt jäkla otroliga. Och där uppe ska jag klättra. 
Jag ska alltså kapa ner dom bit för bit, och detta för att det inte finns utrymme att bara såga av dom längst ner, och sedan låta dom falla. NIX, så enkelt kan man inte ha det, hehe. 
 
Och JAAA gott folk, självklart använder jag mig utav säkerhetsutrustning!
 
 
Fallskyddssele, linor, karbinhakar och Gud vet allt. 
 
 
En sån här karbinhake klarar 23Kn, vilket är 2.300kg. Och jag har 5-6 stycken, så jag ska nog fan klara mig, hehe. Tror ni inte det? 
 
Det kommer förmodligen att komma bilder på allt detta, och även video på min youtube-kanal.
SÅ HÅLL KOLL, MISSA DET INTE!!
 
 
Nu ska jag börja med maten, resten av familjen vilar efter en dag på stan medans pappan gymmade. ;)
 
 
Ha nu en skööön Fredagskväll!
 
 
OBS OBS OBS!!!
 
Det är nånting åt detta hållet jag kommer se ut. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback