Ett bättre liv

Hallå igen alla bloggföljare! 
 
Idag tänkte jag göra två inlägg på bloggen, det är ju inte något direkt som händer varje dag. 
Anledningen till att jag ville göra det nu är för att jag hittade just världens starkaste text, och bra musikvideo. Ni kan ju se själva.
  
 
Tänk att det egentligen finns så jävla många barn som får lida pga att mamman/pappan gör dåliga val i sina liv, ocoh dom tänker bara på sig själva. Det är hemskt när man tänker på det. Ett barn ska ALDRIG behöva få se sin mamma/pappa ligga redlös, eller missbruka en massa tabletter etc. 
Och ett barn ska aldrig behöva få ta stryk eller höra en massa dumma saker. ALDRIG! 
 
Så detta inlägget tillägnar jag alla barn som TYVÄRR får lida, och som har det svårt. 
Ni kan väl tänka lite extra på dom när ni läser detta? Och jag hoppas att ni precis som jag skulle ingripa om ni skulle se barnmisshandel eller om något barn får vara med om något sånt här tragiskt.
 
 
Detta inlägget blev ganska allvarligt, men livet är tyvärr det ibland. Livet är inte en dans på rosor för alla, och dom har ingen glädje alls i sina liv. Tänk på det!
 
 
Nu blir det en film, sen ska vi lägga oss här. Gym imorgon! 
ALRIG VILA! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback