Sommaren 2013

Hej hej! 
 
Köra en liten uppdatering om vad som har hänt och kommer att hända. 
I Lördags, alltså den 13 Juli så körde jag och min fru till Sollentuna för att köpa ny värmepanna till huset. 
Detta kan man följa på min youtube. Jag filmade och klippte ihop själva resan.
Så kolla gärna där! 
 
Vad har mer hänt? Jo jag har gått och skaffat mig en ännu större båt. 
Tanken är att den ska sjösättas i slutet av Juli, och ligga i vattnet i alla fall Augusti och September. 
Detta är självklart något som jag kommer att filma. Så det kommer ni med kunna se på min kanal. 
 
Vad händer nu på Lördag då? Jo jag ska åka till min mamma, storasyster och lillebror och hälsa på. Där är sedan tanken att jag och min lillebror ska göra tin can challenge. 
Och som jag sagt 2 gånger innan i detta inlägget, så kommer även detta att hamna där, hehe. 
Så missa det inte för allt smör i Småland! 
 
På tal om äventyr, sommar och galenskaper.. nu tänkte jag bjuda på några bilder som jag tog på båten sist jag var vid den och städade ur den. 
 
Var så goda! 
 
 
 
 
 
 
Som ni ser är det en ganska stor båt. 
Den är ca 7 meter lång och 3 meter bred. Båten väger 1500kg, så den måste sjösättas med hjullastare eller lyftkran. 
Det är 4 kojplatser i den (sängar) och båten är utrustad med vask, spis, ekolod, kompass, livboj, innerbelysning, motor, trycktank, segel, komradio och massa annat. 
 
Sedan vill jag påminna er om min livestream på helgerna! 
Fredagar och Lördagar, med start 19:50. 
 
http://www.twitch.tv/ghostman113
 
Nu ska jag gå ut och tända grillen. 
Ha det så bra alla som läser bloggen! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback