Segelbåt

Hallå kära följare! 
 
Jag vill bara kort uppdatera er om att i två dagar har jag pratat med en oehört trevlig man, och försökt fixa en segelbåt till mig och familjen. 
Så igår var jag hemma hos honom och förhandlade, och idag kom han hem till oss.
 
Och nu gott folk är det officielt, jag är stolt båtägare till en segelbåt på 23 fot. Alltså cirka 7 meter. 
Jag fick med allting, så som kompass, ekolod, motor, toalett, båtvagn, båtplats.. ja helt enkelt ALLT! 
Det är plats för 4 personer att sova i den, och den är riktigt bra. 
 
 
Inte världens bästa bild kanske, men där är den. 
 
Ska vi nu gå till ett annat samtalsämne så är det till min stream. 
Det är ju redan Fredag imorgon igen, och detta innebär ju så klart livestream klockan 19:50.
 
http://www.twitch.tv/ghostman113
 
Detta är ju en länk som ni givetvis får dela! Kanske på er blogg, facebook eller på något forum. 
SPRID SPRID SPRID!
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback