Premiär på gymmet

Idag är det den 14 Januari 2013, och jag har idag haft premiär på gymmet. 
 
För alla er som följer bloggen och min youtube-kanal så vet ni ju redan vad det handlar om. Och till er alla andra som är nya, så handlar det om att ändra sitt sätt att leva. 
Skippa den där extra ölen, eller kanske gå ner från 2 pizzor i månaden till 1 osv. 
Nu är det ju inte ENBART mat som gjort mig mullig, utan jag har under flera år varit slapp. 
När jag var yngre höll jag på med sport, och var oehört aktiv inom hockey. 
Jag tränade även amerikansk fotboll och ju-jutsu. 
 
Idag den 14 Januari vägde jag mig och vågen visade 108kg, och mitt midjemått var 113cm. 
Detta ska ju självklart minska, eller omvandlas till muskler. 
Muskler är ju helt klart bättre än fett. 
 
Jag kommer varje Måndag att väga och mäta mig, och resultaten kommer sedan att skrivas här på bloggen, och på min youtube-kanal
 
Här kommer några bilder från första passet. 
 
 
 
 
 
Ni kan även följa detta på min youtube-kanal som sagt. 
 
http://www.youtube.com/ghostman113
 
Ha en fortsatt skön Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback