Söndag hela dagen

Hallå hallå!! 
 
Idag är det Söndag hela dagen, och idag har jag inte gjort någonting speciellt. Jag har faktiskt bara tagit det lugnt och "chillat" vid datorn. 
Imorgon är det Måndag igen, och det betyder ju att man ska puuumpa på gymmet! 
 
Suttit och kollat igenom USB-minnen nu ikväll, och gamla cd-skivor där det ligger gamla bilder och videos.
Vad sa man säga, fy fan! HAHA! 
Vissa saker är ju hemska, medans andra är helt underbara. Gud vad man egentligen saknar den tiden förr.
Jag fattar varför man egentligen säger "det var bättre förr". För till viss del kan jag hålla med om det. 
 
Jag kan inte sitta och ta alla PLUS nu, men dom var många DÅ. Idag har man familj, hus och djur, och visst är det underbart. Men det fanns så mycket annat förr som man inte kan göra nu. Och då menar jag inte enbart festa, festa och festa. Utan det fanns så mycket annat man kunde göra förr som absolut inte går nu. 
 
Ta bara en sån enkel sak som att sitta uppe till klockan 04-05:00 på morgonen, och sedan sova till 15-16:00 tiden på eftermiddagen. 
Eller vara ute och glida natten lång med bil, och dunka musik. Man hade inga tider att passa och sådana saker. 
Idag 2013 är det bara en massa måsten, och man ska passa en jävla massa tider. SUCK! 
 
 
Jag körde i princip varje helg med min 4-hjuling, och jag hade alltid vänner runt omkring mig. Vart har allt detta tagit vägen nu? Jag har fan i mig inga bra svar på det. 
Är jag dålig människa? Bor vi på fel plats, eller vad beror det på? 
 
 
Idag har man fru, 2 barn, hus och husdjur, och jag är helnöjd med det! 
Men ibland undrar man ju vart allt gammalt tog vägen. 
 
 
Idag handlar ju allt bara om Facebook och sånt skit. Vad hände med den riktiga sociala biten? Träffas IRL så att säga, och ha skoj? Nu sitter alla framför sina skärmar och tycker dom är sociala. 
Tack och lov så är jag inte längre medlem på Facebook, och det är över 1 år sedan jag inaktiverade mitt konto. Saknar det INTE! 
 
Nog om allt detta. 
Klockan 19:00 ikväll blir det War Z med min clan. Och för er som inte vet vad det är, googla! *BLINK*
 
 
Ha de gööött! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback