Nostalgi & youtube

WAAAZUP!! 
 
Idag är det Onsdag och jag ska snart sticka och träna. Jag har missat 2 pass pga feber och någon jävla kräksjuka. Så idag blir det till att maxa, och ta ut sig rejält!
 
Sitter just nu och kollar lite på youtube medans jag dricker mitt kaffe, och jag säger bara en sak.. Gud vilka minnen man får när man snubblar in på gamla goa klipp. 
 
Vad sägs om denna t ex? Vem minns inte den låten? UNDERBARA barndomsminnen!
 
 
Tänk egentligen så många olika kategorier det finns på youtube som man alltid trillar in på. Man kan både bli glad och ledsen av alla möjliga klipp. Finns roliga, tragiska, spännande och intressanta klipp. Finns något för alla helt enkelt! 
 
Tänkte förresten visa er ett klipp som jag blir jävligt taggad utav när det gäller träning, och som får mig på bra humör!
 
ENJOY!!
 
 
Nu ska jag dra mot GYYYYYYYYMMET!!!!! 
 
Ha en fortsatt trevlig dag! 
Trackback