Gym vecka 5

God eftermiddag alla bloggföljare!! 
 
Jag vet att det var Måndag igår, vilket betyder vägning och mätning. Jag och en del andra som samarbetar med mig har valt att inte fortsätta att göra detta varje Måndag.
Det kommer därför att bli 1 gång i månaden. Mer exakt när vet jag inte, men 1 gång i månaden räcker. 
 
Anledningen till att vi fattat detta beslutet är för att på 1 vecka kanske det inte alltid händer så mycket. Plus att både bloggen och youtube-kanalen kommer bli överfull med träningsvideos, och resultat från min träning. 
Och NEJ, det kommer inte att läggas ner. Träningen kommer att fullföljas, och det kommer att bli förändringar på min kropp! Så oroa er inte. 
 
 
Så nu lämnar jag gårdagens resultat, och hoppas ni nöjer er med det så länge. 
 
107kg och midjemått 110cm. 
 
 
Ha en fortsatt skön Tisdag! 
 
 
http://www.youtube.com/ghostman113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback