Gym vecka 3 & 4

Jag vill till att börja med be om ursäkt för att jag missat att skriva hur min tredje vecka på gymmet gick. 
Mina kg stod på samma som vecka 2, om jag inte minns fel. Däremot hade jag minskat 1cm runt midjan.
 
Nu är vi alltså på vecka 4, och jag är helnöjd! Man känner att man blir starkare, piggare och orkar mer. 
Som jag redan sagt, när man INTE är på gymmet så klättrar man på väggarna här hemma. 
 
Idag är det Måndag, och vi är som sagt i vecka 4 nu vad det gäller min träning. 
Varje Måndag väger och mäter jag mig ju som ni säkert vet nu. 
 
Idag vägde jag 106kg och hade ytterligare minskat 1cm, så vi är nu nere på 110cm midjemått. Bra?
Jag hade säkert kunnat göra betydligt bättre, men jag vill skynda långsamt och jag känner att 3 x i veckan på gymmet är helt lagom. 
 
 
När det gäller mat och sömn så försöker jag göra mitt bästa där oxå, SJÄLVKLART! 
Äta, äta och äta. Framförallt RÄTT kost. Sedan sova, ja då gäller det 8 timmars sömn. 
 
 
Jag vill inte på något sätt tryckas ner och sänka ner min energi med något negativt. Det jag fokuserar på är huset, familjen, djuren och min träning. (Ordningen jag skrev det i har ingen betydelse)
 
Så detta var allt för idag. Tack för att ni följer mitt projekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback