Spanien 2013

Hallå hallå kära läsare! 
 
Anledningen till att jag inte skrivit något på min blogg under en tid nu är att jag har varit i Spanien nyligen. Jag, frugan och våra 2 barn åkte till Maspalomas och njöt av solen, god mat, god dricka och trevliga människor. 
Allting har varit underbart, och vi har haft mellan 26-29 grader i solen. 
 
Det kommer säkerligen att komma bilder lite senare, men just nu har jag så oehört mycket att göra. 
Inte nog med att man ska redigera 1-2 videos och ladda upp på youtube, utan man ska hinna med allting nu innan jul oxå. 
 
Ni har väl inte glömt att jag finns på youtube? Länken finner ni nedanför här.
http://www.youtube.com/ghostman113
 
Jag har ju även en kanal där jag håller på med livestreaming. Dock kommer det inte bli lika mycket nu, men här har ni i alla fall länken. 
http://www.twitch.tv/ghostman113 
 
Nu ska jag fortsätta att redigera en liten spelvideo med skön information och uppdateringar. 
Så om ni vill veta vad som hänt mer i Spanien, eller vad som kommer att hända så kan ni klicka er in på youtube senare och kolla där. 
 
Ha det bra nu allihop, och ha en fortsatt trevlig tredje advent!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback