Döden

Go´kväll kära följare och alla nya läsare! 
 
Jag vet att jag är ganska så oaktiv på youtube, twitch och min blogg just nu. Anledningen till detta är att det varit jul m.m. Och precis innan så var jag ju i Spanien. 
 
Tänkte skriva ett kort kort inlägg nu med anledning av att en ung person avlidit på det gymmet där jag tränar. Han blev endast 36 år gammal, och han tränade ofta ofta. 
Varför händer sådana här saker? Så ung, och så sund, och ändå dör man. Hemskt! 
Det spelar ju ta mig fan ingen roll hur man lever, man dör ändå. 
Min farbror t ex lämnade oss när han var 39 år gammal. Även han tränade, åt sunt, sov som man skulle och Gud vet allt. 
Varför, varför? 
 
Jag kan tänka mig hur hans nära och kära kände oxå. Detta hände nämligen på julafton 2013. Fy fan så hemskt, lider verkligen med dom! 
Nu kände inte jag honom speciellt väl, utan jag har sett honom på stan och på gymmet. Jag vet även att han hade flickvän och 2 barn. 
Kan ni tänka er vilkenk hemsk "julklapp" att vakna upp på julafton och sedan förlora sin pappa. 
 
Fy fan, de är så man får ont i magen! :( 
 
Till ALLA som förlorat någon, ta vara på det ni har och njut av livet så gott ni kan! 
 
Nu ska jag återgå till musiken, och prata med lillebror på Skype. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback