Usch & fy

Jag har sett det på Facebook hon har köpt sin biljett och hon är säkert bättre än jag på många sätt
Och snart kommer hon till dig sexton timmar tills dess och jag bryts i bitar
Jag vill ha dig tillbaka
kom ta mig tillbaka
Jag vill till andra sidan jorden innan jag går sönder innan hon hunnit raderat dina minnen utav mig
Och jag vet det var mitt fel det var jag som gav upp för jag min stolthet var större än jag
Jag vill hata hennes bilder jag vill hata hennes jobb jag vill hata henne fast det inte går
Men jag vill ha dig tillbaka kom ta mig tillbaka
Jag vill till andra sidan jorden innan jag går sönder innan hon hunnit raderat dina minnen utav mig
Håller du hennes hand lika varsamt som min
Dyker ni på vår plats gör ni allt som var vi
Och jag förstår nog vad hon gör snart så är hon gravid
Jag har sett det på Facebook ni var ute igår hon skrev hon trodde du nästan skulle fråga henne då
Men sen sov hon visst dåligt och du viskade mitt namn och hon bryts i bitar
Jag vill ha dig tillbaka kom ta mig tilbaka
Jag vill till andra sidan jorden innan jag går sönder innan hon hunnit radera dina minnen utav mig
Ta mig tillbaka 
älska mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback