Sälja hus & träning

Hallå hallå!!
 
Känner att det är ett tag sedan sist jag skrev någonting på bloggen, så nu är det dags!
Vad har hänt sedan sist? Inte så mycket egentligen. Man gör inte så mycket när man är arbetslös. 
Tränar på gym, söker jobb, funderar på utbildning, umgås med familjen och tar hand om huset. 
 
Ska vi börja med min träning? 
Som ni redan vet nu så gymmar jag ju 3 x i veckan, och gjort ett tag. Man känner skillnad, och många ser skillnad på mig. Alla säger "Gud vad du gått ihop". Så det känns NAAJS!
 
Vad det gäller jobb verkar det ju riktigt jävla svårt. Så jag är nu inne på att kanske hoppa på någon utbildning. Vad tror ni om det? Det finns 2-3 stycken som jag skulle kunna tänka mig, så nu ska man bara välja en oxå, hehe. 
 
Nu till en trist sak, men tyvärr sann. Huset ska säljas. Japp ni läste rätt. Som det är nu har vi helt enkelt inte råd med huset, och det ligger helt fel. Det blir en jävla massa körning för frugan när hon nu ska börja jobba igen. Hon har ju varit sjukskriven en tid efter krocken, sen mammaledig efter det. Men nu ska hon börja jobba, och då känns det ganska aktuellt att flytta på sig. Så vi kommer närmre, och hon ska slippa tanka upp hela sin lön. 
 
 
Så igår stod jag i trädgården och röjde bort en jävla massa kvistar och skit. Vi var även på återvinningen med en hel del plast, kartonger och annan skit. Det kan ju vara bra att rensa på såna saker nu. 
 
Så om du vill köpa hus, släng iväg ett mail till mig. Eller du kanske vet någon som vill köpa? 
 
 
Jävligt vacker natur och miljö här. Klockrent om man gillar fiske, skogspromenader etc. 
Det finns gott om fisk, bär, svamp och allt vad man nu kan hitta i skog och mark. 
Bilden ni ser ovanför är tagen ca 2-3 minuter ifrån vårt hus en varm sommarkväll. Där finns badbrygga, och möjlighet att ha en liten båt. 
 
Nähe, detta får räcka för idag. Därför avslutar jag med en riktigt skön kultlåt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback