USB hub värmeplatta

Godkväll och välkomna till min prylgalna blogg!
 
Nu tänkte jag visa en annan liten sak som jag fått hemskickad till mig. 
Nämligen en USB hub värmeplatta. Vad är det tänker ni, jo de ska jag tala om för er nu. 
 
På den här lilla plattan kan du ställa din kaffemugg eller kanske din tekopp. Ja allt som du vill hålla varmt helt enkelt. Du kopplar in den till datans USB-port, sedan trycker du igång plattan. Vänta en stund och simsalabim så håller den din dryck varm. Den ska hålla en temp på 50-60 grader. 
 
Ni vet ju själva hur det är när man sitter vid datorn, man glömmer lätt bort det man har i sin mugg.
 
På värmeplattans sidor finns det 2 USB-ingångar på vardera sida, totalt 4 ingångar. 
Nu är det tyvärr bara USB 1.1 på denna, vilket inte ger sån superhastighet på prylarna du kopplar in till denna värmeplattan, så jag rekommenderar att koppla till datan direkt om du ska föra över bilder eller videoklipp från din kamera t ex. 
 
Denna fick jag från fyndiq.se, kolla gärna deras sida. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback