Sonim XP3.2 Quest Pro

Har ni någongång önskat er en mobiltelefon som klarar av tuffa tag, och som inte går sönder så fort man tappar den i marken? 
Då ska jag nu presentera en hållbar mobiltelefon för er. 
 
Sonim XP3.2 Quest Pro mina damer och herrar. 
 
Till att börja med så skulle jag vilja prata om själva glaset framför displayen. Det har man valt att kalla för gorillaglas, och detta med anledning av att glaset tål en hel del innan det går sönder. 
Du kan slänga ner mobiltelefonen i vatten utan problem, du kan köra över den med bil utan problem och du kan kasta den i väggen utan problem. 
 
 
Kameran i mobilen är väl inte så mycket att hurra över, den ligger på 2MP. Mobiltelefonen i sig är väl mest en tålig arbetstelefon och ingen flashig iPhone. 
Det finns radio i den, och det finns en Gps. Det finns även en ficklampa av kraftig LED, riktigt stark.
Men sedan är det inte så mycket mer egentligen. Småfunktioner, men inget avancerat. 
 
 
Taltiden på Sonim XP3.2 ligger på runt 17-18 timmar, sen om det är bra eller inte det kan man ju diskutera. Standbytiden ligger på 1500timmar vilket jag personligen tycker är riktigt bra.
Du kan ha microSD-kort i den upp till 2GB.
 
 
Nu kanske jag ska komma till något som är riktigt bra. Mobiltelefonen har 3 års ovilkorlig garanti, vilket betyder att du får en ny vad som än händer om den skulle gå sönder. 
Inget tjafs eller garantiproblem! Du får ut en ny. 
 
Priset för denna apparat ligger på runt 3.500 kronor. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback